wtorek, 30 kwietnia 2013

Dziewczynka

Witam serdecznie :) Dzisiaj znów troszkę na różowo i znów na życzenie mojej małej księżniczki, która ten kolor jeszcze uwielbia ;) Zrobiłam dziewczynkę prosto z łąki.
Chyba nie ma weny twórczej i będzie mniej pisania, więcej oglądania :)
Jeśli chodzi o zdjęcia, to zrobiłam ich całą masę by uchwycić to co chciałam, ale nie udało mi się, bo jest zbyt jasno, a dlaczego to zaraz zobaczycie ;)

Buzia troszkę jak po trądziku, ale która cera jest idealna, prawda? Główka zrobiona z jajka styropianowego, które zostało niewykorzystane podczas Wielkanocy. 


Duża róża prosto z ogródka, a dziewczynka delektuje się jej zapachem :)


Mało tego, że ma kwiatka to jeszcze świeci. Efektu oczywiście nie ma, z ww powodów, ale uwierzcie mi, że dzieci mają miły nastrój gdy zaświecę Im wieczorem w pokoiku. :)
Splot spiralny, pierwszy raz u mnie, oceńcie same...
W środku są lampki ledowe choinkowe, na dodatek na baterię, bo służyły one małej choineczce za ozdobę, teraz służą jako lampka nocna moich dzieci. Myślę, że to dobry pomysł dla szkrabów, które boją się zasypiać przy zgaszonym świetle. Nie ciągnie prądu, a w dodatku ładnie (myślę?) wygląda :) Co prawda moje się nie boją, ale lubią mieć światełko i melodyjkę do spania.


Kapelusik, kursik tutaj

Dziękuję Wszystkim bez wyjątków, każdy wie za co, miło mi, że podobało Wam się moje łóżeczko, zastanawiam się co zrobić do kompletu?!
I witam również nowych gości, a wierzę, że są jacyś ;)

10 komentarzy:

  1. Świetna lala;))Do pokoju dziciaczków rewelacyjna!
    Miałaś fajny pomysł z lampeczkami;)Jestem pod wielkim wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki są o wiele prostsze niż cokolwiek z papierowej wikliny! Dla mnie to czarna magia... Zrobiłam ostatnio swój pierwszy koszyk to straszy wszystkich, którzy wchodzą do mojego pokoju... ;)
    Lampka jest urocza! Świetnie ją wymyśliłaś...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorotko jaką świecącą lalę wyczarowałaś ,a skoro był problem,że za jasno to może trzeba było iść do piwnicy lub poczekać do wieczora.Z drugiej strony rozumiem ,bo chciałaś się tym wytworkiem z nami podzielić .I za to wielkie dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorotko u Ciebie też mi sie podoba więc rozgoszczę sie:)
    Świetne rzeczy tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna laleczka, bardzo pomysłowo zrobiona. A pomysł z lampeczkami jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pomysł niesamowity-każde dziecko z takiej by się ucieszyło,jestem pewna-ślicznie to wymyśliłaś-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo piękny i oryginalny pomysł:)) dziękuję za odwiedziny i zapraszam do zabawy na moim blogu:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne,pomysłowe:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wszystkim za bardzo ciepłe słowa. Bardzo mi miło, że jesteście tutaj ze mną i staracie się śledzić coś niecoś na bieżąco. Dziękuję i buziaki wysyłam do każdej po kolei :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna, bardzo pomysłowa:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde słowo po sobie zostawione. Wszystko co miłe i przyjemne jest motywacją by stawać się lepszym!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Social Share Icons