poniedziałek, 20 maja 2013

Coś dla Mamy

Hej, hej. Dzisiaj tak na szybcika :) Chciałam Wam pokazać serce z życzeniami dla Mamusi na Dzień Mamy :) Czasu niewiele, bo szykuję się do Polski. Pełno sprzątania, prania, pakowania itd. :]

Serduszko duże, nawet bardzo duże, kwiatki suszone pachnące plus sztuczne. Splot spiralny 5+1




 


Bardzo serdecznie witam moich nowych obserwatorów, cieszę się, że wciąż ktoś do mnie zagląda i wciąż dołącza do grona obserwatorów. Pozdrawiam Was cieplutko w deszczową pogodę :) 

11 komentarzy:

  1. Ale ładne serducho zrobiłaś,wyplecione pięknie i równo ,normalnie mi się bardzo podoba i nie mam się do czego przyczepić.Te wszzystkie dodatki nadają mu bardzo fajny charakter ,nawet motylek na chwilkę przysiadł.Oj każda mama byłaby szczęśliwa dostając coś takiego.Spisałaś się Dorotko na 6 z plusem :)Miłego wieczorku i pakuj się kochana bo ojczyzna czeka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny serduszko, mamie na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorotko przecudne serduszko,bardzo mi sie podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak Ty nie masz czasu i takie cuda robisz, to nie wyobrażam sobie nawet co stworzysz w wolnym czasie :-)))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny prezent na Dzień Matki

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne,prześlicznie wyplecione i skomponowane;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj podoba mi sie , bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Poprostu .. piękneeeeee :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde słowo po sobie zostawione. Wszystko co miłe i przyjemne jest motywacją by stawać się lepszym!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Social Share Icons