piątek, 28 czerwca 2013

Karteczka kołyska

Dzień dobry Wszystkim :) Tak oficjalnie powracam do życia. Posypało mi się ostatnio dość sporo różnych okazji, urodzin, imienin, ślubów, narodzin dziecka... Dużo by wymieniać. Post związany z ostatnią okazją, narodzinami dzieciątka. Skromna karteczka w kształcie kołyski, z gratulacjami dla świeżo upieczonych rodziców.  Życzenia chowane w "kieszonce", którą muszę zrobić nową lub naprawić, bo brzydko napisałam życzenia. Ah.. Nie mam połączenia z drukarka, bo laptop zepsuty od ponad miesiąca czeka na naprawienie, więc pozostało mi ręczne pisanie lub długotrwałe instalowanie programu na innym komputerze. Jednak chyba wybiorę tę drugą opcję :) 
Teraz możcie się spodziewać wysypu karteczek na moim blogu, ale mam nadzieję, że nie zanudzę Was, a co najwaźniejsze, że ktoś tu będzie wciąż zaglądał. 
Zdjęcia dla Was...




Co prawda nic nadzwyczajnego, ale świadomość, że zrobiło się samemu jest najlepsza :)

Dziękuję Wszystkim za podglądanie mnie od czasu do czasu i witam serdecznie nowych obserwatorów, 
WRÓCIŁAM!!! ;)

4 komentarze:

  1. Dorotko ta karteczka humor mi poprawiła,jest prześliczna a uśmiech dzieciątko powalający.Fajnie że będą karteczki bo dla mnie to odmiana w tym ostatnio ciagłym wyplataniu.Takiech kartek w Twoim wykonaniu mogę oglądać mnóstwo.A teraz życzę miłego piątku i ściskam mocno:)Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ,milusia karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sympatyczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kształt nadałaś karteczce

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde słowo po sobie zostawione. Wszystko co miłe i przyjemne jest motywacją by stawać się lepszym!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Social Share Icons