piątek, 12 lipca 2013

Karteczkowy wysyp

Dzisiaj do pokazania mam już OSTATNIE w tym miesiącu 3 karteczki. W sumie dwie plus pudełko też ślubne, tym razem w bieli i czerwieni. Kartki są podobne, a to dlatego, że są dla Mam, którym zawsze staram się dać takie same by żadna nie czuła się pokrzywdzona :)

Taka jeszcze szybka notka o candy Kasi, do którego się przyłączam :) Kasia ma super blog i robi niesamowite rzeczy! Zaprasza, do Niej, nie tylko na candy. Zabawa trwa do dnia 13 sierpnia, który jest również moim dniem urodzin :)

Na początek kartka ślubna




Wykorzystałam tutaj te same ptaszki co w poprzednim pudełku, ale nieco inaczej. 


I dwie urodzinowe. 


Tą drugą wklejam niepołączoną, bo coś nie chce się zapisać :(




Przyjemnego, mam nadzieję, oglądania :) I zapraszam Was częściej, a już kartkami zanudzać nie będę. Zaczęłam coś nowego wiklinowego :)
Pozdrawiam i słonka ślę, tym co go nie mają :)




6 komentarzy:

  1. Dorotko słonko by się przydało bo od rana leje.
    A kartki i Twoje pudełeczka mogę oglądać codziennie,tak je pięknie robisz.Tym bardziej, że ja kompletnie się na tym nie znam i nie robię ,dlatego z miłą chęcią oglądam u innych i u Ciebie takie prace.Miłej niedzieli życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobnie jak Danutka nie znam się na karteczkach ale oglądam Twoje z wielką przyjemnością :)
    podziwiam też Twoje wiklinowe wyczyny :)Ja ograniczam się jak dotąd do prostych koszyczków i tac, nie potrafiłabym jeszcze zrobić czegoś bardziej skomplikowanego jak np Twój miś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie Twoje karteczki są urocze:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę jakie cuda na Twoim blogu! Pudełko rewelacja!!! Kartki równie wspaniałe! Rozwijasz skrzydła..... Oby tak dalej! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Dorotko. Śliczne są Twoje prace. Karteczki bardzo pomysłowe a słoń z papierowej wikliny to już bardzo wysoka półka. Ja właśnie zaczynam swoją przygodę z papierową wikliną więc chętnie pooglądam czasami Twoje dzieła. Zostaję na dłużej. Pozdrawiam Cię bardzo ciepło i z ciekawością czekam na torebkę wg kursiku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde słowo po sobie zostawione. Wszystko co miłe i przyjemne jest motywacją by stawać się lepszym!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Social Share Icons