piątek, 30 sierpnia 2013

Romantycznie, z różami

...bo kto rano wstaje, Temu Pan Bóg daje :) Ja dzisiaj z samego rana. O ósmej mnie jeszcze tutaj nie było :) Zawsze musi być ten pierwszy raz! Dzień dobry moi drodzy, moi mili. Wyspałam się, wiec i humor dopisuje, dolegliwości minęły (póki co) :) 
Wczoraj zrobiłam ślubną karteczkę. Jest ona zdecydowanym  numer jeden dla mnie (mnie!!!), z Wami może być inaczej :) Jednak mimo wszystko podzielę się nią z Wami ;)

Podoba mi się papier perłowy, jest piękny i będę go częściej używać. Uwielbiam motywy z różami, choć za samymi nie przepadam :)

Wierzch pudełeczka..., bo jest to kartka z pudełeczkiem. Dość duża 20x15 chyba, musiałabym jeszcze raz zmierzyć. 
Pudełeczko skromnie, bo kartka troszkę bogatsza. Co za dużo, to niezdrowo.



Karteczkę zrobiłam z białego papieru, na który nakleiłam perłowy by była sztywna, na to wytłoczyłam kolor koralowy, róże plus emblemat w koralowym jasnym? może brzoskwiniowym kolorze z wytłoczonymi różami.


I samo serce. W środku zrobiłam tort, który podnosi się przy otwieraniu, zapewne każdy z Was widział kiedyś takie kartki, książki, czy bajki dla dzieci, wszystko działa na takiej samej zasadzie :) Rozkładana karteczka, z niespodzianką :) 


Tutaj widać troszkę lepiej. Jest to mega proste do zrobienia, ale za to efektowne.
Zastanawiam się tylko czy dodać coś na górę tego tortu, bo czegoś mi tam brakuje, ale jeszcze nie wiem co, więc pozostawiam jak jest.
W środku nie może być inaczej jak koralowo, różano, perłowo :)


I cały komplecik


To by było na tyle. Koniec zdjęć, choć i tak sporo. 

Karteczka czeka na swojego właściciela. Jest dość gruba i dość ciężka, ale bardzo sztywna i stabilna :)

Dziękuję za komentarze pod ostatnią karteczką, bardzo miłe komentarze, muszę przyznać, Fajnie, że podoba Wam się "inność". Mam nadzieję, że ta również Wam się spodoba.
Danusia mówi, że zasuwam jak mróweczka :) Robię co lubię, może dlatego?!

9 komentarzy:

  1. Kartka bardzo ładna. A na torcie nie wiem ale może dałabym zarys delikatny tańczącej pary młodej lub gołąbków ewentualnie obrączki. Najbardziej chyba to pierwsze . Pewnie Ty wymyślisz coś co będzie pasowało, robisz superkartki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, Twoje prace są również piękne. Rozważę Twoje propozycje, na pewno :)

      Usuń
  2. świetna kartka:) super pomysł z tym tortem:)dziękuję za odwiedziny i witam w moich skromnych progach:) a i ja tutaj zostanę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Dorotko :) Piekna karteczka, masz bardzo ciekawe pomysly,jak ten tort dzieki czemu Twoje prace zawsze sa bardzo ciekawe i chetnie tutaj zagladam :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorotko jak ja lubię do Ciebie zaglądać i czytać Twoje posty .Zawsze mi humor poprawiasz,chociaż dziś mam raczej radosny,pewnie wiesz dlaczego.Że zasuwasz już mówiłam ,że Cię bardzo lubię pewnie też ,ale że jesteś jedną z niewielu moich ulubionych scraperek to mówię pewnie pierwszy raz.Zawsze masz fantastyczne rozwiązania tych karteluszek,pudełek ,że mam ochotę kiedyś i ja spróbować .Buziaki i słodkich snów życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, jaką Ty musisz być ciepłą osóbką! Aż mi miło, że nazwałaś mnie skraperką i to jeszcze jedną z ulubionych. Humor lepsiejszy od rana :) Dziękuję!

      Usuń
  5. Kochana Dorotko,masz kapitalne pomysły,że tak to nazwę techniczne;))Urzekły mnie te dziecinne karteczki,a teraz to cudeńko;)Może ona jest skromna,ale kto powiedział,że musi być cała zawalona ozdobnikami,kwiatkami i innymi perełkami.Skromność to klasa;)Mnie też bardzo się podoba ,a rozwiązanie z tortem to mistrzostwo świata;)Mianują Cie moją osobistą doradczynią w sprawach scrapkownia.o ile oczywiście się zgodzisz;)))
    Całuchy wielgachne;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie zaszczyt, choć mistrzynią nie jestem, błędów robię mnóstwo, ale dzięki temu się uczę i mogę Ci przekazać byś Ty Ilonko nie musiała ich popełniać :) xxx

      Usuń
  6. czytam, że moje kochane koleżanki czyli Danusia i Ilonka napisały juz chyba wszystko co było możliwe o Twojej kartce.
    Przyłączę się do ich zdania , bo mają świętą rację

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde słowo po sobie zostawione. Wszystko co miłe i przyjemne jest motywacją by stawać się lepszym!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Social Share Icons