środa, 28 sierpnia 2013

Śpiąca królewna na bogato

No dzień dobry, dzień dobry :) Dzisiaj Wam pokażę dziewczęcą wersję kartki 3D. Jest na bogato, jak dla mnie aż ZA. Mojej małej księżniczce bardzo się podoba, a mało tego sama mi mówiła jeszcze i jeszcze, i jeszcze! Jednak trzeba było Ją troszkę przystopować, bo mi się wydaje, że już dość! Zapraszam, zatem wszystkie małe i duże księżniczki do oglądania i oceniania. Powiedzcie czy same chciałybyście dostać taką karteczkę. Myślę, że ta mniejsza publiczność najważniejsza, to tych małych princessek karteczka się tyczy. :)
Ja dzisiaj nieswoja i nijako się czuję, ale o tym kiedy indziej :) Zdjęcia, czyli to co tygryski lubią najbardziej. 

urodzinowa kartka, kartka 3D dla dziewczynki


Wersja dla dziewczynki, więc nie mogło zabraknąć brokatu, kwiatków, zamków, księżniczek, motylków i oczywiście przeklętego przez wiele mam córeczek, różu :)

I bym zapomniała, bardzo dziękuję i jest mi miło, że Tomek Wam się podobał. 
Dziękuję za komentarze jaki mi zostawiliście! Serducho się raduje, a uśmiech na twarzy pojawia :)
Pozdrawiam serdecznie :)



6 komentarzy:

  1. Napracowałaś się Dorotko przy tej karteczce,ale warto było,bo efekt piękny;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Księżniczka,różowe kolorki,motylki kwiatki ,pałac czy też zamek wszystko pięknie ujęte tematycznie mówi mi tylko o jednym ,że karteczka jest piękna i jedyna w swoim rodzaju:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze, że moja Iga tego nie widzi (ale znając mnie i tak pewnie jej pokażę) dopiero by mi głowę suszyła, że ja dla niej czegoś tak pięknego nie zrobiłam :-( a kolor, brokaty, świecidełka to coś wymarzonego dla niej :-) cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cukrujecie dziewczyny, cukrujecie! No cieszę się, że taakie cukierki w moją stronę tutaj :) Chociaż ja mało zadowolona jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajkowa karteczka, idealna dla małej księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde słowo po sobie zostawione. Wszystko co miłe i przyjemne jest motywacją by stawać się lepszym!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Social Share Icons