poniedziałek, 9 września 2013

Pudełko w kształcie serca

Witajcie. Troszkę mnie nie było tutaj, ani u Was na blogach. Za co bardzo przepraszam, przede wszystkim za to drugie. Stęskniłam się za robieniem czegoś i z nadmiaru lenistwa dzisiaj skombinowałam sobie pudełeczko na kosmetykowe, toaletkowe przydasie :) 
Jako, że mam teraz wolne pół dnia, bo córcia w szkole, a druga już prawie tydzień na wakacjach z Tatusiem, ja porobiłam porządki w domu, troszkę przemeblowań, dwa dni lenistwa i już dzisiaj miałam dość, a palce świerzbiły by coś zrobić. :) No i zrobiłam... Koślawe, bo koślawe, ale pierwsze i troszkę musiałam się nagimnastykować :)
W między czasie siedzę i kombinuję co wymyślić na ścianę do przedpokoju, a może do sypialni, a może do salonu, tyle mam pomysłów, ale jak się dom wynajmuje to nie wszystko można zrealizować :) 

No dobra, pokażę Wam te pudełko, na początku miałam zamiar nie pokazywać, ale jak już tutaj jestem to pokażę. Cóż za polszczyzna :)



Z przykrywką mogłam się bardziej postarać, wiem...
Najtrudniej jednak było wypełnić środek, co ja się nagimnastykowałam, chodziłam wokół stołu w tą i z powrotem :)



To by było na tyle. Lubię pudełka, puzderka, pudełeczka, koszyczki i inne takie drobiazgi, lubię kartony to tu, to tam :) Pudełeczko już znalazło swoje zastosowanie i ładnie stoi na komódce w sypialni :)

Dziękuję kochani za odwiedziny, bo nawet dzisiaj mimo, że postów dawno nie było, to odwiedzin się troszkę nazbierało, co było dla mnie przemiłym zaskoczeniem :) Dziękuję i pozdrawiam serdecznie. Pogoda straszna, bo leje od piątku, ale jutro zapowiadają przejaśnienia, więc może i w mojej głowie coś niecoś się rozjaśni :)

5 komentarzy:

  1. Dla mnie każde pudełko zrobione w ten sposób jest świetne,bo wiem ile pracy to wszystko kosztuje i ,że to nie jest takie pstryk;)
    Bardzo mi się podoba,fajny wzorek papieru;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie nie znoszę geometrii, uwielbiam krzywizny :D Choć ta krzywizna była niezamierzona i miało być prościutko :D Ale mam zamiar zrobić coś mega krzywego i zamierzonego, być może jak skończę to się pochwalę, choć to zupełnie z innej beczki ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i każde słowo po sobie zostawione. Wszystko co miłe i przyjemne jest motywacją by stawać się lepszym!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Social Share Icons