środa, 4 września 2013

Pudełko z okazji Chrztu Świętego

Witam Was serdecznie, bardzo dziękuję nowym obserwatorom za zagoszczenie u mnie i mam nadzieję, że będzie Wam tutaj dobrze.
Dzisiaj Was z góry przepraszam za jakość zdjęć, są straszne, ale fotografowałam to pudełko o 23 przy świetle, wiecie jakim ;) by zaraz mogło pojechać do Polski. Bardzo zależało mi na jego zdjęciach, a dzisiaj już nie miałabym takiej możliwości. Jednak mam nadzieję, że coś dojrzycie :)
Pudełeczko zrobione z perłowego, białego papieru, plus papier w kolorze zielonego jabłuszka. 
Jest to pamiątka z okazji Chrztu św. 



W środku wózeczek lub jak kto woli kołyska z aniołkiem w kolorach delikatnego żółtego oraz zieleni wspomnianej wyżej.


Widok z góry ;)


Wykorzystałam w tym pudełku kartkę z kalendarza, bo pomysł fajny, fakt, że wiele razy powielany, ale klientka też była zadowolona. Oczywiście kartkę od A do Z sama "zaprojektowałam".





Na tym kończę :)
W domu mam kocioł, młyn, jakby tornado przeszło. Gości miałam przez kilka dni, ale wczoraj pojechali, a ja mogę zabrać się za sprzątanie. Mam nadzieję, że dzisiaj uda mi się nadrobić zaległości na Waszych blogach, lubię robić to na bieżąco, bo w przeciwnym razie mam mnóstwo do zrobienia :)
Jedna córcia do szkoły, a druga z tatusiem do Polski pojechała. Oj nawet  nie wiecie jak tęsknie! A wyjechała zaledwie wczoraj. :(
Pozdrawiam serdecznie, buziaki x


6 komentarzy:

  1. Dorotko Dorotko przepiękne pudełko udało Ci się zrobić ,co widać mimo tego niezbyt udanego zdjęcia ze względu na światło.Ja co chciałam w tej pracy to zobaczyłam i żadna fotka nie zmieni mojego zdania ,że pudełko jest bardzo udane.A szczególnie jak się je rozłoży,tam w środku są same najlepsze cukierasy :)Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie to zrobiłaś Dorotko. Mnóstwo pomysłowych detali i ta kartka z kalendarza - super. A zdjęciem się nie przejmuj, co najważniejsze to widać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadrabiam zaległości;))Dwa,albo nawet 3 dni lenistwa i odwyku blogowego;))
    No Ty wiesz Dorotko,że bardzo lubię Twoje scrapkowe poczynania;))Pudełko bardzo fajne i super,że nie jest białe.Taka inność mi pasi;)
    Zobaczysz,że czas szybko minie i tylko się obejrzysz ,jak będziecie znów razem;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde słowo po sobie zostawione. Wszystko co miłe i przyjemne jest motywacją by stawać się lepszym!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Social Share Icons