środa, 9 października 2013

Kartka kaskadowa, urodzinowa

Dzień dobry. Dzisiaj przepraszam z góry, ale jestem tak ekspresowo i nie będę się za bardzo rozpisywać, więc tych co lubią czytać spotka małe rozczarowanie :) 

Bardzo dziękuję za Wasze przemiłe komentarze pod ostatnim postem. Cieszę się ogromnie, że podobają się Wam moje prace. Każde miłe słowo i każda opinia jest dla mnie cenna. 

Elegancka kartka urodzinowa z ręcznie wykonanymi kwiatkami ze wstążki, wg mojego kursiku ;)



kartka kaskadowa


Dziękuję bardzo za odwiedziny i każde słowo, które pozostawicie :) 


7 komentarzy:

  1. Dorotko wiesz,że ja nie jestem" kartkowa" i nie bardzo się znam więc oceniam zawsze z mojego punktu widzenia.A widzę piękną ,w morskich kolorach karteczkę .Ten papier jest tak fajny i ładny że dobrze iż nic więcej nie dorabiałaś ,kluczyk i drobne wstążeczki wystarczą w zupełności.Miłej nocki jeśli dziś przeczytasz a jak jutro to dzień dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka i bardzo piękny wierszyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna karteczka:) super kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorotko co tam pisanie , ważne że takie cudeńko możemy podziwiać ...
    A i nowy banerek jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja cie;)Ja się tam rozpłynęłam na formą kartki,a tu kolejne cudeńko;)Piękne papiery ,nie jest przewalona a to lubię i taka faktycznie bardzo elegancka;)Jakby się zmieniło życzenia,pasuje na każdą okazję;)
    Coraz to piękniej u Ciebie;)
    Całuchy wielgachne;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde słowo po sobie zostawione. Wszystko co miłe i przyjemne jest motywacją by stawać się lepszym!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Social Share Icons