środa, 16 października 2013

Ślubna kopertówka

W ten pochmurny i deszczowy dzień witam serdecznie moich nowych obserwatorów jak i stałych bywalców, wdzięcznie komentujących i tych co tylko podglądają :) Dziękuję za przemiłe komentarze pod wszystkimi moimi postami. Każdy, kto prowadzi bloga doskonale wie jakiego kopa do robienia różnych rzeczy dają miłe słowa od drugiego "twórcy" :)

Dzisiaj jak w tytule, kartka kopertowa, ślubna. 

Na leżąco...

ręcznie robiona kartka ślubna

Na stojąco.... ;)


Zbliżenie kwiatków. Zrobione z pianki. Nie wiem jak to się nazywa fachowo. Tutaj mówi się na nie foam sheets.
Wyszedł mi troszkę dziwny kolor czcionki, teraz to widzę, miał być taki sam brąz jak papieru. Może to jeszcze poprawię :)


Środek


Jakiś czas temu kupiłam sobie nowy wykrojnik (te ozdobne kwiatuszki) i bardzo chciałam go wypróbować w tej pracy. Muszę również sobie chyba nowy trimmer kupić, a na pewno nożyki. Nie wiem dlaczego, ale coś mi krzywo tnie u dołu. Góra jest ok, a na dole zjeżdża mi na prawo. Widać to na pierwszym zdjęciu. Muszę to koniecznie poprawić. 

Zgłaszam tą kartkę na wzywanie ze zdjęciem w Art- Piaskownicy. Mnie zainspirowały kolory :)


Pozdrawiam i dziękuję za Wasze wizyty. 

11 komentarzy:

  1. I jak tu napisać,że się nie podoba skoro mi się bardzo podoba i ten morski kolorek ach!!Ja to Ci Dorotko życzę jak najlepiej w tych wyzwaniach ,sama nie biorę udziału ale za Ciebie mocno trzymam kciuki.Wiesz,że bardzo lubię Twoje karteczki, bo są takie dopracowane,przemyślane i przede wszystkim nie są naciapane.Buziolki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudna karteczka:) bardzo ładna kolorystyka i cudne te kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna jak zawsze;)Uwiebiam Twój styl,tą prostotę i dobór elementów;)Kolory bomba i mnie napis nie razi;))
    To pisałam ja,nocny marek;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kopertówka !
    zapraszam na candy,jeszcze mozna się dopisać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale uchwyciłaś inspirację zdjęciem.
    Dziękuję za udział w moim Candy i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna ;)
    kolory bajeczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne rzeczy tworzysz z papieru! Zarówno kartki jak i boxy bardzo mi sie podobają :) Ta kartka zdecydowanie mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudnie się wpisałaś w inspiracje ... dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kolorystyka i jeszcze lepsze wykończenie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde słowo po sobie zostawione. Wszystko co miłe i przyjemne jest motywacją by stawać się lepszym!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Social Share Icons