sobota, 2 listopada 2013

Kartki świąteczne, bożonarodzeniowe.

Dzień dobry. Witam wszystkich i bardzo dziękuje za pozostawione komentarze pod poprzednim postem :) To niezwykle ważne by wspierać siebie nawzajem, a Wasze miłe słowa są ogromnym podparciem!

Dzisiaj pokazuję kartki świąteczne, bożonarodzeniowe, jak kto woli..
Te kartki są delikatne i eleganckie, bo kto powiedział, że święta muszą pachnieć tandetą z każdej strony? Elegancja to jest klasa! U mnie bożonarodzeniowe kartki w eleganckim wydaniu, błyszczącego, troszkę bieli, ręcznie krojone kopertki, zapakowane w folijkę, czekają na święta :)

Z choinką

kartka bożonarodzeniowakartka bożonarodzeniowa

Z bombką

kartka bożonarodzeniowakartka bożonarodzeniowa
kartka bożonarodzeniowa
To by było na tyle dzisiaj. Do zobaczenia następnym razem. Pozdrawiam! :)
P.S. Jak mogłam zapomnieć?! Miałam się Wam pochwalić jakie piękne kolczyki zrobiła dla mnie moja 4 letnia córcia. Emilia jest bardzo twórcza i zawsze dzielnie pomaga przy robieniu karteczek :) Tym razem stworzyła kolczyki dla mamy!



7 komentarzy:

  1. Są niezwykłe...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia;)
    Zawsze usprawiedliwiam odrobinę bozonarodzeniowego kiczu,bo uważam,że to jedyny czas,w którym na takowy możemy sobie pozwolić,ale kocham elegancję i prostotę.
    Te kartki są dla mnie idealne.
    Trzymaj się Dorotko i działaj tak dalej;))

    OdpowiedzUsuń
  3. idealne karteczki! bardzo mi się podobają, są proste i eleganckie:) super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki tworzysz. A córci kolczyki prześliczne. pozdrawiam
    www.papieroweupominki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba już pomyśleć o kartkach na Święta. Twoje są takie subtelne, delikatne aż marzy mi się coś takiego zrobić ale czy się uda? Córcia widać zdolna po mamie, kolczyki piękne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje karteczki są piękne i naprawdę bardzo eleganckie.Przygotowania do świąt ruszyły już chba wszędzie i teraz blogi będą się nam błyszczeć z każdej strony.Trzymaj się Dorotko:)Całuski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne kartki nic dodać nic ująć pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde słowo po sobie zostawione. Wszystko co miłe i przyjemne jest motywacją by stawać się lepszym!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Social Share Icons