czwartek, 5 grudnia 2013

Gwiazda z wełny

Witam w mroźny poranek. Bardzo mroźny. Czapki na głowach, rękawiczki na łapkach i szalik wokół szyi, to nieodłączny element mojej garderoby od kilku dni :) Noski czerwone, ale na szczęście katary i inne nas omijają. Chciałabym również podziękować nowym obserwatorom, że wciąż do mnie dołączają. I dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednimi postami :) 
Dzisiaj skromniutko. Pokażę tylko gwiazdkę, którą wycięłam z tekturki, owinęłam grubo wełną i spryskałam srebrnym i białym spray'em. Nic nadzwyczajnego, ale może komuś się spodoba i zechce mieć taką samą. Pierwotna wersja miała być ze sznurka i bez spray'u, ale oczywiście wszystko się przeciwko mnie zbuntowało, a sznurek się gdzieś schował i nie mogę go znaleźć. Zapewne moje krasnoludki gdzieś go poniosły. :) Dwa zdjęcia, bo oba nie są najlepsze.



Zimno, więc cieplutko Was pozdrawiam. 

6 komentarzy:

  1. Może i skromniutko,ale za to jaki efekt;)Ja uwielbiam takie proste w formie i w kolorach ozdoby;)
    Nie mogę pominąć pięknego zdjęcia,jestem pod wrażeniem;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorotko wcale nie są słabe zdjęcia bo wyszły super.Gwiazdeczka jakże piękna i prosta ,a jeszcze jak sreberko w niej błyska to moje oczy ogromnie to cieszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna!!! Zdjęcia świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde słowo po sobie zostawione. Wszystko co miłe i przyjemne jest motywacją by stawać się lepszym!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Social Share Icons